Bijna zo ver... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Esther en Berit - WaarBenJij.nu Bijna zo ver... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Esther en Berit - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver...

Door: Berit

Blijf op de hoogte en volg Esther en Berit

12 Mei 2014 | Nederland, Deventer

Het gaat nu wel heel snel... -slik-. Over een week deze tijd landen we al in Chişinău...
Deze week zijn we druk met de laatste voorbereidingen voor vertrek: het halen van spulletjes die we daar nodig hebben, het goed proberen in te pakken van de tassen (zodat we zo veel mogelijk materialen mee kunnen nemen), het laatste projectoverleg voordat we vertrekken... en natuurlijk het regelen van dingen thuis en op het werk...
Haha, het valt niet mee om je vaste ritme op te geven, besef ik me nu! Oef... wat we allemaal zullen missen.......!!!
Maar hoogst waarschijnlijk is het verfrissend en bevrijdend de dingen eens anders te bekijken. Ben benieuwd hoe we het zullen ervaren en we zullen er hopelijk veel over schrijven (met foto's) op deze pagina (als we internet hebben natuurlijk!).
Hartelijke groeten,

• 17 Mei 2014 - 10:49

Nanja:

Goeie reis Berit en collega's,

en Mega Veel Geluk gewenst in Moldavie !!!

Ik ga elke dag effe checken of er nieuws is op deze site ;-)))
    Liefs, Nanja

• 17 Mei 2014 - 11:07

Diny Rast:

Hallo Berit en collega's wens jullie heel veel geluk en succes en goede reis ga elke dag even kijken op jullie site leuk liefs diny